Compromís convoca assemblea oberta per decidir possibles acords amb les forces d’esquerra.

Farem una anàlisi dels resultats de les eleccions en clau local i autonòmica, i informarem dels criteris de Compromís davant de possibles acords.

L’executiva de Compromís per Silla ha convocat assemblea oberta per al proper divendres 29 de maig, a les 21 hores, en la seu del carrer Llibertat, a la qual poden assistir els veïns i les veïnes de Silla per conèixer l’anàlisi dels resultats de les eleccions i decidir la postura a adoptar davant de possibles acords i col·laboracions amb altres forces d’esquerra de Silla.

És per això que, el primer punt a tractar serà un informe dels resultats de les eleccions municipals i autonòmiques en què informarem del creixement de vots per meses electorals i per barris. Mostrant clarament el nostre criteri de transparència, presentarem informe de finances amb les aportacions econòmiques  de les persones que han fet possible la campanya crowfounding de Compromís per Silla, així com els saldos en comptes bancaris del col·lectiu. 

Raquel Sánchez, candidata a l’alcaldia de Silla, agraeix a les persones les aportacions que han fet possible una campanya humil i alhora centrada en la proximitat amb les persones i  en la difusió dels nostres principis i valors per les xarxes socials; un agraïment que fa extensiu a tot l’equip de la comissió electoral, a tota la candidatura i a totes les persones que han col·laborat de manera anònima donant suport a Compromís.

En el segon punt de l’ordre del dia, decidirem la postura a adoptar davant de possibles acords amb les forces d’esquerra que han obtingut representació a l’Ajuntament; una informació sobre la qual vos mantindrem informats. Exposarem els criteris de Compromís, perquè la nostra coalició treballa en xarxa a nivell comarcal i de País.

En el punt número 3 de l’ordre del dia, es conformarà la comissió de relació amb altres forces per tal d’escoltar i intercanviar criteris i possibles línies de treball.

———————————————————————

 

Compromís convoca asamblea abierta para decidir posibles acuerdos con las fuerzas de izquierda.

Haremos un análisis de los resultados de las elecciones en clave local y autonómica, e informaremos de los criterios de Compromís ante posibles acuerdos.

La ejecutiva de Compromís per Silla ha convocado asamblea abierta para el próximo viernes 29 de mayo, a las 21 horas, en la sede de la calle Llibertat, a la que pueden asistir los vecinos y las vecinas de Silla para conocer el análisis de los resultados de las elecciones y decidir la postura a adoptar ante posibles acuerdos y colaboraciones con otras fuerzas de izquierda de Silla.

Es por ello que, el primer punto a tratar será un informe de los resultados de las elecciones municipales y autonómicas en el que informaremos del crecimiento de votos por mesas electorales y por barrios. Mostrando claramente nuestro criterio de transparencia, presentaremos informe de finanzas con las aportaciones económicas de las personas que han hecho posible la campaña crowfounding de Compromís per Silla, así como los saldos en cuentas bancarias del colectivo.

Raquel Sánchez, candidata a la alcaldía de Silla, agradece a las personas las aportaciones que han hecho posible una campaña humilde y a la vez centrada en la proximidad con las personas y en la difusión de nuestros principios y valores por las redes sociales; un agradecimiento que hace extensivo a todo el equipo de la comisión electoral, a toda la candidatura y a todas las personas que han colaborado de manera anónima apoyando a Compromís.

En el segundo punto del orden del día, decidiremos la postura a adoptar ante posibles acuerdos con las fuerzas de izquierda que han obtenido representación en el Ayuntamiento; una información sobre la que os mantendremos informados. Expondremos los criterios de Compromís, porque nuestra coalición trabaja en red a nivel comarcal y de País.

En el punto número 3 del orden del día, se conformará la comisión de relación con otras fuerzas para escuchar e intercambiar criterios y posibles líneas de trabajo.