• A Silla, Coalició Compromís porta 642 vots a Primavera Europea.

• Compromís per Silla agraeix a tots els veïns i a totes les veïnes el suport a la Primavera Europea i per haver fet possible que Jordi Sebastià, siga la nostra veu a Europa.

Compromís per Silla ha valorat molt positivament els resultats de les eleccions europees perquè ha vist créixer els número de vots, d’un centenar en els comicis de 2009 fins als 642 vots de les veïnes i veïns de Silla. “Son molt bons resultats i per això diguem gràcies a totes les silleres i sillers que ens han donat el seu suport”, destaca Josep Melero, regidor de Compromís per Silla. jordisilla

Interpretant les eleccions europees en clau local, Compromís per Silla ha estat el gran triomfador pel seu augment exponencial en número de vots; una realitat que deien les enquestes d’intenció de vot en tot el territori i que s’han confirmat a les urnes a Silla. Anna Perpinyà, Secretaria d’organització, ha comunicat que allò que han dit les urnes en les eleccions al Parlament Europeu ho estem veient al col·lectiu perquè anem sumant simpatitzants a Silla.

Per contra, este creixement de Compromís per Silla contrasta amb la caiguda d’ altres forces com el Partit Popular que ha perdut 2003 vots, en passar de 3670 vots, en 2009, a 1667 vots (2014) i del PSOE que ha baixat un total de 1250 vots, de 2974 fins a 1724 vots.