Compromís per Silla enceta la campanya amb la penjada de cartell electorals del nostre candidat al parlament europeu Jordi Sebastià

A la mitja nit, amb l’hora tocada,  el col·lectiu  Compromís per Silla comença a posar el canvi en marxa! Amb els nostres somnriures,  les militants i simpatitzants de Silla vam começar  la revolta democràtica al nostre poble, les nostres ciutats i el nostre País. Una revolta que canvia la manera d’entrendre la política i que comdemna la corrupció dels partits majoritaris. Un canvi que entre totes i tots, comencem des de hui a fer possible amb la candidatura de Jordi Sebastià i Compromís, que ens representa a totes les persones, que defensa els nostres drets i fa possible que els pobles tinguen una veu potent i clara.cartell4

Amb moltes ganes de canviar la manera de fer política a les institucions i amb esperança i il·lusió, vos encoratgem a participar-hi amb nosaltres, donant-nos la vostra confiança i la vostra esperança que ens queda a valencianes i valencians, sillers i silleres davant l’escenari que estem patint.

Ens podeu trobar a les xarxes socials on tenim tota la informació necessaria per decidir a qui donaràs suport en les eleccions europees (http://primaveraeuropea.eu/press/) i també ens pots trobar a la seu del carrer Llibertat de Silla, tots els dijous.

cartell3