El passat dissabte a la nit a la seu del carrer Llibertat de Silla, el col·lectiu local de Compromís va celebrar un sopar en el que van presentar a la seua candidatura a les eleccions municipals del pròxim 24 de maig. Prop d’un centenar de veïnes i veïns es varen aplegar al sopar que es va celebrar en un ambient festiu i molt animat cosa que revela que les expectatives en els resultats dels comicis són molt positives.

Després de sopar, Enric Muñoz, membre del col·lectiu, va anar presentant un per un els noms de les persones que en conformen la llista de Compromís a les municipals. En arribar als primers llocs de la llista van realitzar els seus respectius parlaments la cap de llista i candidata a l’alcaldia Raquel Sànchez, l’actual regidor de la formació i membre de l’executiva de Compromís Josep Melero i la jove candidata Maria Muñoz. També va parlar al públic l’europarlamentari per Primavera Europea Jordi Sebastià present a l’acte per recolzar la candidatura de Compromís per Silla.sopar1

En la seua al·locució Raquel Sànchez assenyalà que la candidatura està formada per un equip divers, entusiasta, exigent i preparat per a fer realitat el canvi a Silla. Sànchez manifestà que li preocupa la degradació urbana, les obres inacabades, els problemes de la desocupació laboral, la dependència, i la pobresa que ha deixat la crisi. També va fer esment als problemes de corrupció generals i a la incapacitat de l’actual govern municipal per a resoldre problemes com el deute de la Generalitat amb el municipi, la falta de solució al problema de la concessió de la gestió de l’aigua potable i la proposta de una tarifa plana tributària. En definitiva, la candidata va apostar per unes polítiques que tinguen com a prioritat a les persones i el seu benestar.

Una vetlada molt positiva amb la que Compromís per Silla encetà la seua campanya electoral a unes eleccions en les que animen a tota la ciutadania de Silla a votar per aquesta opció política.

acte2