Sí, Compromís, una  formació política  que ara es troba en un dels seus millors moments. Tenim al Congrés dels Diputats, a Madrid, a Joan Baldoví, que fa una labor immillorable. No debades és el polític millor valorat, any rere any, segons el Baròmetre d’Opinió del Centre d’Investigacions Sociològiques (CIS), per damunt dels líders dels grans partits, i premi ‘Azote del Gobierno’,  guardó atorgat per  l’Asociación de Periodistas Parlamentarios.

Al govern autonòmic tenim l’Acord del Botànic, on un dels tres actors és Compromís, i la seua cara més visible: Mònica Oltra. Sense deixar de costat a les Corts Valencianes el paper indiscutible de companys com Fran Ferri i Mireia Mollà, entre altres.

Tampoc es queda curt el govern de la ciutat de València, tan a prop del nostre poble, on també Compromís porta el lideratge del govern de la ciutat i totes les seues millores implementades després d’haver  reduït el gran deute heretat  i altres forats econòmics deixats després de  25 anys de govern del PP. Una gran labor de l’equip de govern conformat al Pacte de la Nau i liderat per Joan Ribó, Compromís. A destacar  la gran labor impulsada per Giuseppe Grezzi: el canvi de model de mobilitat que defensa l’equip de govern actual que aposta per una ciutat més amable, com i també senyalar el treball d’altre regidor de Compromís, Pere Fuset en l’àmbit de les festes i les Falles.

I arribem a la nostra ciutat, Silla. Un govern conformat per quatre formacions d’esquerres i de progrés social  que apostaren des d’un principi per sumar esforços encaminats a impulsar el nostre poble, posant sempre a la ciutadania per davant.

Les persones de Compromís en eixe equip de govern, tant les que tenen responsabilitat directa i ocupen  regidories, Raquel Sánchez i Josep Melero, com les que formem part de l’assemblea, tenim molt més que clares les nostres línies de treball, que se fonamenten en  l’honestedat, la capacitat de diàleg, l’enteniment  i la implicació indiscutible amb polítiques valentes  de millora, atenció, resolució i innovació per fer del nostre poble un espai digne, amable, cordial i saludable per a la convivència.

Com veieu, us he fet un xicotet retrat de 4 formes de participar amb Compromís a diferents àmbits de govern, on tots tenen en comú els mateixos eixos de treball: diàleg, honestedat, vitalitat per construir en progrés i millores socials.

Vos convide  a participar en els nostres projectes, a que ens feu arribar els vostres desitjos i inquietuds perquè, tot allò que ens traslladeu serà de la nostra consideració, perquè en Compromís compartim una nova manera de fer política.

Vicent Carbonell Company, Candidat per Compromís per Silla.