Raquel Sánchez, portaveu: “Hem començat a liderar el canvi de Silla i el farem possible des de dos grans àrees complementàries: una regidoria socioeducativa orientada a compensar les desigualtats  i una regidoria econòmica que determinarà el desenvolupament econòmic sostenible d’aquesta dècada”.

El primer plenari de Silla va formalitzar ahir la participació de Compromís en el Govern Municipal en el marc programàtic de l’Acord per Silla. Els regidors de la coalició valencianista acceptaren dues grans àrees de gestió en consonància amb el seu bagatge professional i cívic.

Així, la portaveu municipal de Compromís, Raquel Sánchez, és ja la regidora d’Igualtat, Educació, Normalització Lingüística, Joventut, Adolescència i Infantesa. Aquesta gran àrea per coordinarà els recursos i esforços destinats a la superació de les desigualtats del nostre poble. L’objectiu és rescatar als col·lectius més vulnerables de Silla: dones, joves i infants, i cohesionar la comunitat educativa per garantir l’èxit acadèmic de l’alumnat i al mateix temps, dinamitzar els temps lliure  i en valors per a xiquets, adolescents i joves .

D’altra banda, Josep Melero, liderarà la regidoria de Projectes Estratègics i Promoció Econòmica. La corporació ha delegat en el regidor valencianista la reivindicació de les inversions pendents en el poble i el finançament de nous projectes per a l’impuls econòmic de Silla.

Sobre les retribucions dels membres de la corporació

Compomís per Silla ha valorat de forma positiva l’austeritat del nou equip de govern, que ha aconseguit disposar de més persones al servei del poble de Silla, sense incrementar la dotació pressupostària.

Així, l’Acord per Silla tindrà 5 persones amb dedicació exclusiva i amb retribucions moderades. Tots ells molt per baix del sostre salarial de 50.000 euros i de les 7 persones retribuïdes que recomana la Federació Espanyola de Municipis i Províncies per a un poble del nostre tamany.