Compromís per Silla va rebre la visita el diumenge 25 del diputat en el Congrés de Diputats Joan Baldoví, el diputat en les Corts  Enric Morera i el diputat provincial Emili Altur per donar suport al món agrari, comercial, educatiu i associatiu de Silla. En la vista als estands van fer intercanvi d’impressions i van recollir recollir inquietuds i preocupacions que es transformaran en preguntes parlamentàries, tot amb l’objectiu d’aprofitar un dia de fira per fer política de baix cap a dalt.

Al mateix temps, la visita de diputats i regidors ha significat  per al col·lectiu local tot un gest de suport a la llista de candidats i candidates de Compromís per Silla, encapçalada per Raquel Sánchez.

També van acudir a la cita festiva les candidates a les Primàries Isabel Martín i Teresa Garcia, regidores de Paiporta i Sagunt, respectivament, i els regidors i gent dels col·lectius  de Picassent, Torrent,  Massanassa, Sedaví, Burjassot i Sagunt.

IMG-20150126-WA0011

IMG-20150125-WA0004(1)