En acabar la reunió, es realitzarà una projecció de les vinyetes i textos de Frato i Amparo Tomé del llibre Amb ulls de nena per fer un recorregut del passat, del present i del futur de les dones i xiquetes.

Des de Dones amb Compromís convoquem, este divendres 12 de desembre, ales 20,30 hores a la Casa de la Dona, l’assemblea per repassar tota l’activitat generada des de la constitució del col·lectiu cívic en 2011 i per esbossar les principals línies d’activitat per a l’any vinent. En la reunió es renovaran els principals càrrecs de gestió i organització de l’associació.

Després de l’assemblea, es presentarà el llibre Amb ulls de nena, de Francesco Tonucci i Amparo Tomés, a través de la lectura del textos breus i projecció d’un recull de vinyetes, a partir dels quals obriren pas a la conversa de les assistents

Com diu l’autora sobre el mateix llibre, “és una sèrie de relats curts sobre la vida de les dones amb un ampli conjunt de vinyetes enginyoses sobre la vida de les nenes. La versatilitat del llibre posa en relleu alguns aspectes de l’ardu passat femení, del present complex que tenim i del futur incert però esperançador de les nenes i de les dones”.

En acabar la xerrada, soparem amb la fórmula de sempre: tú portes l’entrepà i nosaltres portem la beguda.

cartell