Compromís per Silla ofereix a Podemos formar part del projecte polític per a les eleccions municipals

L’Assemblea de Compromís per Silla convida participar a Podemos de cara a les eleccions municipals

En conèixer que la direcció de Podemos ha comunicat oficialment que aquesta formació no es presentarà com a tal a les eleccions municipals i que pot participar en altres candidatures afins, l’assemblea de Compromís per Silla , reunida el passat dijous 25 de setembre, va aprovar per ampla majoria, oferir al cercle local de Podemos participar del projecte polític de Compromís per Silla de cara a les pròximes eleccions municipals.

Des de el col·lectiu local consideren que les dos formacions tenen confluències ideològiques i de actuar suficients com per poder encetar una etapa de diàleg i treball. Amb la invitació a participar a Podemos, Compromís proposa conformar un programa assumible per tots i contemplar incorporacions per formar part d’una futura llista municipal a Silla.

Amb esta exposició de motius, la Secretaria Local, Anna Perpinyà, i el regidor de Compromís per Silla, Josep Melero, han enviat una carta al companys i companyes del cercle local de Podemos en la qual els animen a continuar amb la tasca política i en la que comuniquen estar a la seua disposició per a conèixer la decisió.

COMUNICAT DE COMPROMÍS PER SILLA A PODEM SILLA

Estimats companyes/companys

Atenent a les notícies que la direcció del vostre partit ha comunicat oficialment referent a què Podemos no es presentarà com a tal a les eleccions municipals i participarà en altres candidatures que siguen afins ideològicament i celebren primàries per a triar els seus candidats, l’assemblea de Compromís per Silla reunida dijous 25 de setembre i per ampla majoria va decidir fer un oferiment formal per amb la finalitat que participeu del projecte de Compromís per Silla en les pròximes eleccions municipals. Pensem que el nostre projecte té confluències ideològiques i de manera d’actuar suficients com perquè pugam encetar una etapa de diàleg per a conformar un programa assumible per tots i que finalment si d’entre vosaltres algú volguera  formar part d’una futura llista municipal a Silla ho considerem.

Quedem a la vostra disposició per a conèixer la vostra decisió i en tot cas aprofitem per a saludar-vos ben cordialment i animar-vos a continuar amb la vostra tasca política.

Anna Perpinyà, Secretària Local

Josep Melero, Regidor Compromís per Silla